gorunmezm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.

50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.

Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için ben hayatımdan 5 seneyi vermeyi mantıklı bulmuyorum. Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi. Ancak şimdiki nesilde o bağımsızlık ruhunun 100’de biri yok.
Eğer dağ başına giderseniz, hastalıktan ölmeyi orada tercih edebilirsiniz üstadım. Ama hayatından 5 yıl verip yaşamak isteyen insanlara da hastalık bulaştırma hakkınız yok. Bu durumda ıssız bir adaya ya da dağa gidemiyorsanız, siz de 5 yıl vermek durumundasınız.