3 gramlık hastalık riski yüzünden en önemli özgürlüklerimizi verdik.
50 yaş üstü ölüyorsa kendilerini izole etsinler.
Gençlerde ölüm oranı belli. Çok az. Bu kadarcık ölüm riski için; ben hayatımdan en önemli ve asla geri gelmeyecek 5 seneyi, bana servetinden 1 kuruş vermeyecek olan ve ekstra 3-4 sene daha fazla yaşasa dünyaya kayda değer katkısı olmayacak ihtiyarlar için vermeyi mantıklı bulmuyorum.
Açıkçası temel hak ve özgürlüklerimi vermektense virüsten ölmeyi tercih ederim. Atalarımızın yaptığı gibi.