• 18-02-2021, 23:05:23
    #1
    arkadaş gerçekten bi adam akıllı telefon kullanmak istiyoruz 3-4k dan aşağı tutmuyor yemeden içmeden asgari ücret mi biriktiricem bu lanet düzende ? her alacağım şey için en az 3-4 ay çalışmam gerekiyor ben hiç çalışmayım demiyorum ama bu kadarıda fazla değil mi yurtdışı desen imei kaydıydı yok pasaportuydu gümrük vergisiydi cart curt daha fazla para çıkıyor cebinden. ne biçim yönetiliyoruz anlamadım gitti. iphone çıkardığı telefondan bu kadar kazanmıyorken bizimkiler 1 tane kendine alıyosan 1 tanede bana alacaksın kafasıyla hareket ediyorlar bu herşey de geçerli araba telefon motor araba aklınıza gelebilecek her şeyde. ne zaman düzelecek bunlar ?
  • 18-02-2021, 23:07:21
    #2
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    Ben de iki ay önce bu kafaya girdim. Allah sonumuzu hayır etsin valla .
  • 18-02-2021, 23:07:44
    #3
    Yanlışınız var, 1 tane değil 2 tane devlete 1 tane kendinize alıyorsunuz, naçizane tavsiyem internetten para kazanarak alin
  • 18-02-2021, 23:08:28
    #4
    apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlışınız var, 1 tane değil 2 tane devlete 1 tane kendinize alıyorsunuz, naçizane tavsiyem internetten para kazanarak alin
    gmailden para kazanıyodum sektör durdu şimdi benim 60 kuruşa sattığım şeyede vergi gelir merak etmeyin
  • 18-02-2021, 23:10:03
    #5
    Bugün operatörden bilgilendirme geldi ÖİV %7.5'dan %10'a çıkmış. Faturalara da zam geldi yani.
  • 18-02-2021, 23:10:57
    #6
    Google 1. Sayfa Garantili
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş gerçekten bi adam akıllı telefon kullanmak istiyoruz 3-4k dan aşağı tutmuyor yemeden içmeden asgari ücret mi biriktiricem bu lanet düzende ? her alacağım şey için en az 3-4 ay çalışmam gerekiyor ben hiç çalışmayım demiyorum ama bu kadarıda fazla değil mi yurtdışı desen imei kaydıydı yok pasaportuydu gümrük vergisiydi cart curt daha fazla para çıkıyor cebinden. ne biçim yönetiliyoruz anlamadım gitti. iphone çıkardığı telefondan bu kadar kazanmıyorken bizimkiler 1 tane kendine alıyosan 1 tanede bana alacaksın kafasıyla hareket ediyorlar bu herşey de geçerli araba telefon motor araba aklınıza gelebilecek her şeyde. ne zaman düzelecek bunlar ?
    Kendinizi geliştirmiş olsaydınız, güzel bir işiniz olsaydı, aylık olarak aldığınız miktar 10-15 bin tl olsaydı, yine aynı eleştiriyi yapıyor olacak mıydınız. Burada gecesini gündüzüne katıp da dil öğrenen, web tasarım işi ile, seo işi ile meşgul olan, şirket kuran, kazancı çok güzel olan arkadaşlarımız var. Hayallerinizi biraz yüksek tutun ve kendinizi her açıdan geliştirmeye bakın. Umarım bir gün hayat sizin için de güzel olur.
  • 18-02-2021, 23:13:48
    #7
    Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendinizi geliştirmiş olsaydınız, güzel bir işiniz olsaydı, aylık olarak aldığınız miktar 10-15 bin tl olsaydı, yine aynı eleştiriyi yapıyor olacak mıydınız. Burada gecesini gündüzüne katıp da dil öğrenen, web tasarım işi ile, seo işi ile meşgul olan, şirket kuran, kazancı çok güzel olan arkadaşlarımız var. Hayallerinizi biraz yüksek tutun ve kendinizi her açıdan geliştirmeye bakın. Umarım bir gün hayat sizin için de güzel olur.
    daha yetişkin bile değilim liseliyim ayrıca 10-15 bin tl alsamda bu eleştriyi yapıyor olacaktım çünkü artık 15-20 bin tlye bile geçinemeyecek hale doğru gidiyoruz hızla. bırak telefonu yağ 85 tl olmuş. illa benim ihtiyaçlarımı giderebilmem içini internetten mi bi iş yapmam gerekiyor ? illa bi ek gelir mi olması gerekiyor ?
  • 18-02-2021, 23:16:42
    #8
    Google 1. Sayfa Garantili
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha yetişkin bile değilim liseliyim ayrıca 10-15 bin tl alsamda bu eleştriyi yapıyor olacaktım çünkü artık 15-20 bin tlye bile geçinemeyecek hale doğru gidiyoruz hızla. bırak telefonu yağ 85 tl olmuş. illa benim ihtiyaçlarımı giderebilmem içini internetten mi bi iş yapmam gerekiyor ? illa bi ek gelir mi olması gerekiyor ?
    İşte eleştirerek yağın fiyatını, telefonların fiyatlarını düşürmemiz mümkün değil. Ancak kendimizi sürekli geliştirerek alım gücümüzü arttırabilmemiz mümkün. Sistemin bu şekilde olmasından elbette kimse memnun değil. Biz bir şey satın alırken paramızı değil, aslında zamanımızı veriyoruz. Çok daha kötü şartlarda da yaşayabilirdik, çok daha iyi şartlarda da. Mevcut düzenin getirdiği yaşama şeklimiz şu an bu. Biz de bu düzene bir şekilde zor olsa da ayak uydurmak zorundayız. Yapabileceğimiz başka bir şey yok.
  • 19-02-2021, 00:00:46
    #9
    Üyeliği durduruldu
    öyle deme herkesin cebinde 3000 tl lik telefon var diyenler varya ağzının üzerine bi tane gömesim geliyor 100 dolarlık telefonlara 3000-5000 veriyoz hatta hurda ıskarta telefonları biz alıyoz