arkadaş gerçekten bi adam akıllı telefon kullanmak istiyoruz 3-4k dan aşağı tutmuyor yemeden içmeden asgari ücret mi biriktiricem bu lanet düzende ? her alacağım şey için en az 3-4 ay çalışmam gerekiyor ben hiç çalışmayım demiyorum ama bu kadarıda fazla değil mi yurtdışı desen imei kaydıydı yok pasaportuydu gümrük vergisiydi cart curt daha fazla para çıkıyor cebinden. ne biçim yönetiliyoruz anlamadım gitti. iphone çıkardığı telefondan bu kadar kazanmıyorken bizimkiler 1 tane kendine alıyosan 1 tanede bana alacaksın kafasıyla hareket ediyorlar bu herşey de geçerli araba telefon motor araba aklınıza gelebilecek her şeyde. ne zaman düzelecek bunlar ?
Kendinizi geliştirmiş olsaydınız, güzel bir işiniz olsaydı, aylık olarak aldığınız miktar 10-15 bin tl olsaydı, yine aynı eleştiriyi yapıyor olacak mıydınız. Burada gecesini gündüzüne katıp da dil öğrenen, web tasarım işi ile, seo işi ile meşgul olan, şirket kuran, kazancı çok güzel olan arkadaşlarımız var. Hayallerinizi biraz yüksek tutun ve kendinizi her açıdan geliştirmeye bakın. Umarım bir gün hayat sizin için de güzel olur.