daha yetişkin bile değilim liseliyim ayrıca 10-15 bin tl alsamda bu eleştriyi yapıyor olacaktım çünkü artık 15-20 bin tlye bile geçinemeyecek hale doğru gidiyoruz hızla. bırak telefonu yağ 85 tl olmuş. illa benim ihtiyaçlarımı giderebilmem içini internetten mi bi iş yapmam gerekiyor ? illa bi ek gelir mi olması gerekiyor ?
İşte eleştirerek yağın fiyatını, telefonların fiyatlarını düşürmemiz mümkün değil. Ancak kendimizi sürekli geliştirerek alım gücümüzü arttırabilmemiz mümkün. Sistemin bu şekilde olmasından elbette kimse memnun değil. Biz bir şey satın alırken paramızı değil, aslında zamanımızı veriyoruz. Çok daha kötü şartlarda da yaşayabilirdik, çok daha iyi şartlarda da. Mevcut düzenin getirdiği yaşama şeklimiz şu an bu. Biz de bu düzene bir şekilde zor olsa da ayak uydurmak zorundayız. Yapabileceğimiz başka bir şey yok.