Backlinkim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kendinizi geliştirmiş olsaydınız, güzel bir işiniz olsaydı, aylık olarak aldığınız miktar 10-15 bin tl olsaydı, yine aynı eleştiriyi yapıyor olacak mıydınız. Burada gecesini gündüzüne katıp da dil öğrenen, web tasarım işi ile, seo işi ile meşgul olan, şirket kuran, kazancı çok güzel olan arkadaşlarımız var. Hayallerinizi biraz yüksek tutun ve kendinizi her açıdan geliştirmeye bakın. Umarım bir gün hayat sizin için de güzel olur.
daha yetişkin bile değilim liseliyim ayrıca 10-15 bin tl alsamda bu eleştriyi yapıyor olacaktım çünkü artık 15-20 bin tlye bile geçinemeyecek hale doğru gidiyoruz hızla. bırak telefonu yağ 85 tl olmuş. illa benim ihtiyaçlarımı giderebilmem içini internetten mi bi iş yapmam gerekiyor ? illa bi ek gelir mi olması gerekiyor ?