• 10-02-2021, 15:41:12
    #10
    Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H&M hiç üzmedi beni, senin aldığın ürün grubunda sorun olabilir.
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yıllardır H&M Bershka Pull giyiyorum hiç böyle bir kalitesizlik yaşamadım
    galiba benim aldığım ürünlerle alakalı bir durum aşırı fazla tüylenme oldu çok giymememe rağmen
  • 10-02-2021, 15:42:52
    #11
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galiba benim aldığım ürünlerle alakalı bir durum aşırı fazla tüylenme oldu çok giymememe rağmen
    Ayıptır sorması tüylü neden giyiyorsunuz hocam böyle havalarda
  • 10-02-2021, 15:44:39
    #12
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayıptır sorması tüylü neden giyiyorsunuz hocam böyle havalarda
    ben dershaneye gidiyorum Ankara'nın sabahları bir ayazı oluyor çok fena ondan dolayı pamuklu almıştım hep ama dediğim gibi tüylenme yaptı oda pamuk olmasından kaynaklı galiba
  • 10-02-2021, 15:45:53
    #13
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben dershaneye gidiyorum Ankara'nın sabahları bir ayazı oluyor çok fena ondan dolayı pamuklu almıştım hep ama dediğim gibi tüylenme yaptı oda pamuk olmasından kaynaklı galiba
    H&M değilde Bershka'dan giyiyin bence orası çok çok daha kaliteli hem fiyatları aynı sayılır
  • 10-02-2021, 15:48:39
    #14
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H&M değilde Bershka'dan giyiyin bence orası çok çok daha kaliteli hem fiyatları aynı sayılır
    Orası da güzel ürünleri var ama babam işte tek başıma kıyafet alışverişine göndermiyo illa kendisi de gelecek geldiği zaman her şeye karışıyor yaşım küçük olduğu için bir şeyde diyemiyorum pek mecbur ortak beğendiğimizi almak zorunda kalıyoruz sonuçta parayı babam ödüyor
  • 10-02-2021, 15:48:46
    #15
    Ürünlerin kalitesi üretilen ülkeye göre değişir. Üretim yapılan ve ihracat yapılacak ülkenin yasal zorunluluklarına göre kullanılan yardımcı kimyasallar ve içerdikleri bileşenler değişiklik gösterir. Bu da ürünün kalitesini haliyle etkiler.
  • 10-02-2021, 16:03:01
    #16
    iguanamehmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende Pull & Bear'ı pek sevemiyorum aşırı fazla salaş ürünleri


    salaş seviyorum ben de işte