Blitzkrieg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
H&M hiç üzmedi beni, senin aldığın ürün grubunda sorun olabilir.
senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yıllardır H&M Bershka Pull giyiyorum hiç böyle bir kalitesizlik yaşamadım
galiba benim aldığım ürünlerle alakalı bir durum aşırı fazla tüylenme oldu çok giymememe rağmen