• 10-02-2021, 15:29:33
    #1
    H&M ürünlerinin bu kadar pahalı olmasına rağmen neden kalitesiz ? iki eşofman ve sweatshirt almıştım ama hep tüylenme yaptı , H&M'nin tarzları bana çok yakın ama ürünleri çok kalitesiz Nike'den almak istiyorum orada çok pahalı var mı başka marka tavsiyeniz aslında babam Avva'dan aldırıyor fakat orada da her ürün bana uygun değil , Zara ve Bershka'ya baktık babamla ama oranın ürünlerini de beğenmedi
  • 10-02-2021, 15:31:42
    #2
    H&M Denmark'dan yüklü alışveriş yapıyorum kalitesinden çok memnunum. Coğrafi olarak değişiyor mu acaba
  • 10-02-2021, 15:32:58
    #3
    Pull & Bear tek geçerim
  • 10-02-2021, 15:32:58
    #4
    H&M gayet kaliteli bence üründen ürüne fark olabilir.
  • 10-02-2021, 15:33:30
    #5
    kaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H&M Denmark'dan yüklü alışveriş yapıyorum kalitesinden çok memnunum. Coğrafi olarak değişiyor mu acaba
    olabilir aslında H&M Dünya'da çok kullanılan bir marka ama ben bir yerden duymuştum emin değilim ama Türkiye'de üretim yapıyorlarmış belki onla alakalı bir durum olabilir
  • 10-02-2021, 15:34:40
    #6
    Üyeliği durduruldu
    H&M hiç üzmedi beni, senin aldığın ürün grubunda sorun olabilir.
  • 10-02-2021, 15:35:29
    #7
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pull & Bear tek geçerim
    Bende Pull & Bear'ı pek sevemiyorum aşırı fazla salaş ürünleri
    onurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    H&M gayet kaliteli bence üründen ürüne fark olabilir.
    ya olabilir aslında ben hiç mağazasına gitmemiştim hep internet üzerinden alıyordum eşofman altları bana kalitesiz geldi sweatshirtler falan güzel belki aldığım ürünler pamuk olduğu için öyle olmuş olabilir
  • 10-02-2021, 15:38:44
    #8
    Yıllardır H&M Bershka Pull giyiyorum hiç böyle bir kalitesizlik yaşamadım
  • 10-02-2021, 15:40:56
    #9
    en son 2 adet kemer almıştım bir ay içerisinde çöpe attım, kemerler kendi kendine ayırıldı parçalandı.