H&M ürünlerinin kalitesizliği
15
●109
- 10-02-2021, 15:29:33H&M ürünlerinin bu kadar pahalı olmasına rağmen neden kalitesiz ? iki eşofman ve sweatshirt almıştım ama hep tüylenme yaptı , H&M'nin tarzları bana çok yakın ama ürünleri çok kalitesiz Nike'den almak istiyorum orada çok pahalı var mı başka marka tavsiyeniz aslında babam Avva'dan aldırıyor fakat orada da her ürün bana uygun değil , Zara ve Bershka'ya baktık babamla ama oranın ürünlerini de beğenmedi
- 10-02-2021, 15:33:30olabilir aslında H&M Dünya'da çok kullanılan bir marka ama ben bir yerden duymuştum emin değilim ama Türkiye'de üretim yapıyorlarmış belki onla alakalı bir durum olabilirkaanmutlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-02-2021, 15:34:40Üyeliği durdurulduH&M hiç üzmedi beni, senin aldığın ürün grubunda sorun olabilir.
- 10-02-2021, 15:35:29Bende Pull & Bear'ı pek sevemiyorum aşırı fazla salaş ürünleribbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya olabilir aslında ben hiç mağazasına gitmemiştim hep internet üzerinden alıyordum eşofman altları bana kalitesiz geldi sweatshirtler falan güzel belki aldığım ürünler pamuk olduğu için öyle olmuş olabilironurcanhare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle