H&M ürünlerinin bu kadar pahalı olmasına rağmen neden kalitesiz ? iki eşofman ve sweatshirt almıştım ama hep tüylenme yaptı , H&M'nin tarzları bana çok yakın ama ürünleri çok kalitesiz Nike'den almak istiyorum orada çok pahalı var mı başka marka tavsiyeniz aslında babam Avva'dan aldırıyor fakat orada da her ürün bana uygun değil , Zara ve Bershka'ya baktık babamla ama oranın ürünlerini de beğenmedi