Bende Pull & Bear'ı pek sevemiyorum aşırı fazla salaş ürünleri
H&M gayet kaliteli bence üründen ürüne fark olabilir.
ya olabilir aslında ben hiç mağazasına gitmemiştim hep internet üzerinden alıyordum eşofman altları bana kalitesiz geldi sweatshirtler falan güzel belki aldığım ürünler pamuk olduğu için öyle olmuş olabilir