ben dershaneye gidiyorum Ankara'nın sabahları bir ayazı oluyor çok fena ondan dolayı pamuklu almıştım hep ama dediğim gibi tüylenme yaptı oda pamuk olmasından kaynaklı galiba
H&M değilde Bershka'dan giyiyin bence orası çok çok daha kaliteli hem fiyatları aynı sayılır