senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
H&M değilde Bershka'dan giyiyin bence orası çok çok daha kaliteli hem fiyatları aynı sayılır
Orası da güzel ürünleri var ama babam işte tek başıma kıyafet alışverişine göndermiyo illa kendisi de gelecek geldiği zaman her şeye karışıyor yaşım küçük olduğu için bir şeyde diyemiyorum pek mecbur ortak beğendiğimizi almak zorunda kalıyoruz sonuçta parayı babam ödüyor