• 02-02-2021, 22:38:53
    #1
    Foruma üye alımına ivme kazandırılması hakkında ne düşünüyorsunuz?
    Benim kanımca,
    eski sistemdeki yavaş büyüme daha kalıcı üyeler kazandırıyordu. şimdi üyelik alımı çok kolaylaştı ve bence bu iyi bir şey değil. Eskiden telegram gibi yerlerde R10'a üye olmak için çabalayan ve değer veren kişiler r10 üyeliği açmış ve üyeliklerini bir kenara atmış durumdalar kendim ortamda olduğum için görebiliyorum..
  • 02-02-2021, 22:40:23
    #2
    1 temizlige bakar hocam sadece ))
  • 02-02-2021, 22:40:46
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk başta bende yeni üyelerin alınmasına karşıydım fakat şu yönden düşünün, yeni kan, yeni insanlar ve artan ticaret hacmi.
    Biz üyeysek diğer insanlarında üye olmak hakkı diye düşünüyorum
  • 02-02-2021, 22:40:57
    #4
    Üye alımlarına rağmen gayet güvenli bir ortam. Tedbirli olan dolandırılmaz. Sayımıza göre şikayet oranı oldukça az.
  • 02-02-2021, 22:41:50
    #5
    ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta bende yeni üyelerin alınmasına karşıydım fakat şu yönden düşünün, yeni kan, yeni insanlar ve artan ticaret hacmi.
    Biz üyeysek diğer insanlarında üye olmak hakkı diye düşünüyorum
    Üye alımına kesinlikle lafım yok. İvmeden bahsediyorum. Bir anda bu kadar üyenin gelmesi r10'un otoritesini sarsar diye düşünüyorum.
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye alımlarına rağmen gayet güvenli bir ortam. Tedbirli olan dolandırılmaz. Sayımıza göre şikayet oranı oldukça az.
    Dolandırılma değil, hızlı büyüme demek istediğim.
  • 02-02-2021, 22:42:49
    #6
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üye alımına kesinlikle lafım yok. İvmeden bahsediyorum. Bir anda bu kadar üyenin gelmesi r10'un otoritesini sarsar diye düşünüyorum.

    Dolandırılma değil, hızlı büyüme demek istediğim.
    R10 otoritesi en son sarsılacak şeydir hocam, o konuda rahat olabilirsiniz.
    Her gün kendini büyüten bir platformun sarsılacak olması biraz zor hatta çok zor.
  • 02-02-2021, 22:42:54
    #7
    Bu konu tutar yerimi alıyım
  • 02-02-2021, 22:43:23
    #8
    Hizmet vermek pek kolay değil, yani ticari konu için ticaret puanı şartı vs mevcut mesela. O konular açıldıktan sonra üstte kalmaları için ya talep görmeleri ya da premium üyelik gerekiyor. Kısaca, ben olumlu buldum. Forumun popülerliği artıkça bizim işlerimize de yansıyacaktır. Yeni arkadaşlar için de gelir kapısı olacaktır belki.

    Ama yeni üyelikler şak diye ticari konu açsa, taban fiyat uygulanmasa mahvolmuştuk :d
  • 02-02-2021, 22:43:54
    #9
    neleroluyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Dolandırılma değil, hızlı büyüme demek istediğim.
    İyi bir şey değil demişsiniz, yapılan ticaretler artıyor hocam, bunun neresi iyi değil? Bazı kibirli forumlar gibi üyelik alımları tamamen kapalı değil. Üye olmak isteyen kimlik bilgileriyle veya davetiye talep ederek üye olabiliyor. Bu otoriteyi bozmaz. Allah'ın izniyle kimse sarsamaz.