Benim kanımca,
eski sistemdeki yavaş büyüme daha kalıcı üyeler kazandırıyordu. şimdi üyelik alımı çok kolaylaştı ve bence bu iyi bir şey değil. Eskiden telegram gibi yerlerde R10'a üye olmak için çabalayan ve değer veren kişiler r10 üyeliği açmış ve üyeliklerini bir kenara atmış durumdalar
kendim ortamda olduğum için görebiliyorum..
))