Hizmet vermek pek kolay değil, yani ticari konu için ticaret puanı şartı vs mevcut mesela. O konular açıldıktan sonra üstte kalmaları için ya talep görmeleri ya da premium üyelik gerekiyor. Kısaca, ben olumlu buldum. Forumun popülerliği artıkça bizim işlerimize de yansıyacaktır. Yeni arkadaşlar için de gelir kapısı olacaktır belki.
Ama yeni üyelikler şak diye ticari konu açsa, taban fiyat uygulanmasa mahvolmuştuk :d