ScriptEvin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İlk başta bende yeni üyelerin alınmasına karşıydım fakat şu yönden düşünün, yeni kan, yeni insanlar ve artan ticaret hacmi.
Biz üyeysek diğer insanlarında üye olmak hakkı diye düşünüyorum
Üye alımına kesinlikle lafım yok. İvmeden bahsediyorum. Bir anda bu kadar üyenin gelmesi r10'un otoritesini sarsar diye düşünüyorum.
Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üye alımlarına rağmen gayet güvenli bir ortam. Tedbirli olan dolandırılmaz. Sayımıza göre şikayet oranı oldukça az.
Dolandırılma değil, hızlı büyüme demek istediğim.