Üye alımına kesinlikle lafım yok. İvmeden bahsediyorum. Bir anda bu kadar üyenin gelmesi r10'un otoritesini sarsar diye düşünüyorum.
Dolandırılma değil, hızlı büyüme demek istediğim.
R10 otoritesi en son sarsılacak şeydir hocam, o konuda rahat olabilirsiniz.

Her gün kendini büyüten bir platformun sarsılacak olması biraz zor hatta çok zor.