İlk başta bende yeni üyelerin alınmasına karşıydım fakat şu yönden düşünün, yeni kan, yeni insanlar ve artan ticaret hacmi.
Biz üyeysek diğer insanlarında üye olmak hakkı diye düşünüyorum