• 30-01-2021, 22:20:34
    #19
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya bir git işine kardeşim, ben saygı duymuyorum bu kadar basit.
    Ozaman neden saygı duyan kendinden utanmalı diyorsunuz ben saygı duyuyorum sizler saygı duymazsanız bu sizin tercihiniz
  • 30-01-2021, 22:26:17
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ozaman neden saygı duyan kendinden utanmalı diyorsunuz ben saygı duyuyorum sizler saygı duymazsanız bu sizin tercihiniz
    Saygı duyulacak bir durum mu? Bu kadar mı aciz birisisin?
  • 30-01-2021, 22:32:50
    #21
    İğrenç midesizler.
    Saygıda duymam desteklememde.
    Destekleyenlede işim olmaz.
  • 30-01-2021, 22:34:11
    #22
    LGBT bişey yapmasına gerek yok tepki göstermek için. Neslinizi telef edecek örgütlerden biri..
  • 30-01-2021, 23:06:25
    #23
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saygı duyulacak bir durum mu? Bu kadar mı aciz birisisin?
    Arkadaşım haklara önem veririm evet haklarını destekliyorum
  • 30-01-2021, 23:19:51
    #24
    Destekliyordunuz yani?
    3 - 5 kişinin yaptığı sizi etkilemesin, desteklemeye devam edin.

    Herhangi bir dini inancınız var mı bilmiyorum ama bizim inandığımız dinde, Peygamber Efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa "Allah (Onun şanı ne yücedir)" ona salat ve selam etsin şöyle buyurdu:
    Alıntı
    "Kişi sevdiği ile beraberdir."
    Popülizmin bizleri götürmek istediği yere dikkat edin, herkesin özel hayatı kendinedir. Bunun için dernek kurmak, eylemler yapmak yok onur yürüyüşü yapmak ne gerek var böyle şeylere?
    Kimin kimi sevdiği bizi ne ilgilendirir, evinin kapısını kapattıktan sonra özelinde isteyen istediğini yaşıyor zaten.

    Umarım, yanlış fikirlerinizden dönmeniz için bu yaşanan olay bir sebep olur.
    Eşcinsellik genetik bir durum değil, psikolojik bir rahatsızlıktır, Allah tüm kardeşlerimize şifa versin.
    Kendi adıma duacınızım, hakir görmek yermek haddimize değil.
    Nasıl ki 2 ordu savaşıp sonrasında halkları arkadaş oluyorsa, bu yapılan olayı da münferit görüyorum ve kalben Allah belanızı versin diyorum.
  • 30-01-2021, 23:21:45
    #25
    ramazanALAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah topunun belasını versin, kökleri kurusun saygı duyan da kendinden utanmalıdır. Saygı duymuyorum duymam da..
    Ne kadar sığ bir düşünceye sahipsiniz !

    Evet Kabe fotoğrafının yere serilmesi kabul edilemez. Ama o insanları da küme şeklinde düşünmemek lazım. Ülkemizde bu kadar ırz düşmanı şerefiz , Ahlaksız ,hırsız varken , biz nasıl ülkemizi ve halkımızı sevebiliyorsak , yani genelleme yapmıyorsak onlar içinde genelleme yapamazsınız.

    Bu arada Herkesin İstediği Şekilde Yaşama Hakkı vardır , bende saygı duyuyorum @ejder126;
    olması gereken de onlardan olmasak dahi o insanlara saygı duymaktır . Nefret Dolu söyleminizi içinizde tutun
  • 30-01-2021, 23:23:14
    #26
    Zahit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Destekliyordunuz yani?
    3 - 5 kişinin yaptığı sizi etkilemesin, desteklemeye devam edin.

    Herhangi bir dini inancınız var mı bilmiyorum ama bizim inandığımız dinde, Peygamber Efendimiz Hazreti Muhammed Mustafa "Allah (Onun şanı ne yücedir)" ona salat ve selam etsin şöyle buyurdu:


    Popülizmin bizleri götürmek istediği yere dikkat edin, herkesin özel hayatı kendinedir. Bunun için dernek kurmak, eylemler yapmak yok onur yürüyüşü yapmak ne gerek var böyle şeylere?
    Kimin kimi sevdiği bizi ne ilgilendirir, evinin kapısını kapattıktan sonra özelinde isteyen istediğini yaşıyor zaten.

    Umarım, yanlış fikirlerinizden dönmeniz için bu yaşanan olay bir sebep olur.
    Eşcinsellik genetik bir durum değil, psikolojik bir rahatsızlıktır, Allah tüm kardeşlerimize şifa versin.
    Kendi adıma duacınızım, hakir görmek yermek haddimize değil.
    Nasıl ki 2 ordu savaşıp sonrasında halkları arkadaş oluyorsa, bu yapılan olayı da münferit görüyorum ve kalben Allah belanızı versin diyorum.
    Piskolojik diyorsunuz da bana kurutulan birini söylermisiniz ? Veya gösterebilirmisiniz .

    Lgbt hastalık değil kurtuluşu olmayan birşey kendim araştırmasını yaptım evet ne kadar günah ise dininde lakin allah öyle yaratmış yaratmış diye gidip pislik yapacak değil . Lakin bırakacak birakabilecek bir sey de degil hayırlı geceler daha fazla tartışma veya sohbet etmek isterseniz wpten yazin bana hem dini tartışalım hem hakları hemde lgbt yi hocam
  • 30-01-2021, 23:24:28
    #27
    tahaerdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne kadar sığ bir düşünceye sahipsiniz !

    Evet Kabe fotoğrafının yere serilmesi kabul edilemez. Ama o insanları da küme şeklinde düşünmemek lazım. Ülkemizde bu kadar ırz düşmanı şerefiz , Ahlaksız ,hırsız varken , biz nasıl ülkemizi ve halkımızı sevebiliyorsak , yani genelleme yapmıyorsak onlar içinde genelleme yapamazsınız.

    Bu arada Herkesin İstediği Şekilde Yaşama Hakkı vardır , bende saygı duyuyorum @ejder126;
    olması gereken de onlardan olmasak dahi o insanlara saygı duymaktır . Nefret Dolu söyleminizi içinizde tutun
    Sonunda beklenen cevap yazıldı hayırlı geceler hocam düşünceniz çok iyi
    • tahaerdem
    • ejder126
    tahaerdem ve ejder126 bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.