ejder126 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ozaman neden saygı duyan kendinden utanmalı diyorsunuz ben saygı duyuyorum sizler saygı duymazsanız bu sizin tercihiniz
Saygı duyulacak bir durum mu? Bu kadar mı aciz birisisin?