Allah topunun belasını versin, kökleri kurusun saygı duyan da kendinden utanmalıdır. Saygı duymuyorum duymam da..
Ne kadar sığ bir düşünceye sahipsiniz !
Evet Kabe fotoğrafının yere serilmesi kabul edilemez. Ama o insanları da küme şeklinde düşünmemek lazım. Ülkemizde bu kadar ırz düşmanı şerefiz , Ahlaksız ,hırsız varken , biz nasıl ülkemizi ve halkımızı sevebiliyorsak , yani genelleme yapmıyorsak onlar içinde genelleme yapamazsınız.
Bu arada Herkesin İstediği Şekilde Yaşama Hakkı vardır , bende saygı duyuyorum
@ejder126;
olması gereken de onlardan olmasak dahi o insanlara saygı duymaktır . Nefret Dolu söyleminizi içinizde tutun