mertcangokgoz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Esnaflara yapılan haksızlık
17
●378
- 22-01-2021, 18:56:20hocam siz olaya farklı pencereden bakıyorsunuz biz telefon tamircisiyiz müşteri gelemiyor biz dükkanı açamıyoruz ? hadi e-ticaret diyelim n11 den sattığımız malı gelip cumartesi günü dükkandan alıp kargoya veremiyoruz ? cumartesi pazar çöp oluyormertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A101 de çalışan arkadaşım var hafta sonu yaptıkları ciroyu hiç yapamıyoruz diyor. Herkesi kapatırsan cironun dibine vurursun tabi - 22-01-2021, 18:56:55hocam okumadan konuşuyorlar işte.Serhat07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-01-2021, 18:58:20Duayı herzaman yapıyoruz çok şükür ama markete gidince maalesef dua ettiğimizde YAĞ Salça vs. vermiyorlar. Gerçekten çok kötü bir süreçteyiz ALLAH hepimizin yardımcısı olsun inşallah.vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 03:45:44Aynen hocam öyle, toptancı kendi satıyor internette artık hatta o kadar çok satıyolar ki toptan fiyatının altına veriyolar rekabet için. Aşırı saçma bir rekabet var nerdeyse zararına satıcaklarEmreOdabasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-01-2021, 06:51:09Umarim destek alirsin hocam yogunluktan sira gelmemis olabilir.