vipsmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynı durumdayız tek yapabildiğmiz Dua etmek...
Duayı herzaman yapıyoruz çok şükür ama markete gidince maalesef dua ettiğimizde YAĞ Salça vs. vermiyorlar. Gerçekten çok kötü bir süreçteyiz ALLAH hepimizin yardımcısı olsun inşallah.