mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E-ticaret?
hocam siz olaya farklı pencereden bakıyorsunuz biz telefon tamircisiyiz müşteri gelemiyor biz dükkanı açamıyoruz ? hadi e-ticaret diyelim n11 den sattığımız malı gelip cumartesi günü dükkandan alıp kargoya veremiyoruz ? cumartesi pazar çöp oluyor

A101 de çalışan arkadaşım var hafta sonu yaptıkları ciroyu hiç yapamıyoruz diyor. Herkesi kapatırsan cironun dibine vurursun tabi