İnternetten 200TL ye aldığım kulaklık; mahalledeki bilgisayarcının toptancısında 220tl. Yani Bilgisayarcıya gelişi bile internetten pahalı oluyor. Genel sorun bu. Küçük esnafın fiyatları artık pahalı geliyor
Aynen hocam öyle, toptancı kendi satıyor internette artık hatta o kadar çok satıyolar ki toptan fiyatının altına veriyolar rekabet için. Aşırı saçma bir rekabet var nerdeyse zararına satıcaklar