Türknet'mi saçmalıyor yoksa ben mi?
17
●242
- 20-01-2021, 11:39:40KeremWho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntületolgasen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleumut0234 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vay be. Ben bunları yeni öğreniyorum. İlk defa duydum bilmiyordum. Şimdi iş yerinde yim. Teknik bilgiler sayfasına girince iş yerimin bulunduğu internet bağlantısına göre bakıyormuş. Akşam eve gidince bilgisayarda deneyip bakacağım. Telefonda ki bayana da o kadar söyledim destekleyen şeyi niye vermiyorsunuz diye. Böyle söyleyeseymiş iyimiş
Valla çok teşekkür ederim arkadaşlar. Akşam eve gidince son bir kontrolü yaparım ama dediğiniz gibi VAE'dir bencede o zaman.
- 20-01-2021, 11:41:06Bende öyle biliyordum hocam. Ama zamlardan sonra böyle karar verdiler mi bilmiyordum.Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 11:44:47Üyeliği durdurulduHatta şöyle birşey de var paket fiyatları değiştikten sonra mevcut olarak 35mbit üzeri bir paketin varsa eğer fiyat farkı türk telekom tarafından yansıtılmadı o tarihten sonra abone olan kişiler ve alt yapı desteği 35mbit altında olanlar yararlanamıyorbatuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 12:00:11Hadi ya. o zaman ben hiçbir şekilde yararlanamicam. Ben 35Mbps'den memnunum zaten. Fakat hani hakkım varken neden yararlanmayayım diye düşünmüştüm. Onda da hakkım yokmuş zaten şimdi öğrendimRitimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 12:01:43Üyeliği durdurulduAktif alt yapıda (YAPA) olsanız fiyat farkı ödemeden kullanabilirdiniz onun için de santrale çok yakın olmanız gerekiyorbatuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 12:04:19Büyük ihtimal o duruma uygun değilim hocam. Ama akşam eve gidince gene de kontrol edeceğim.Ritimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 12:09:02Üyeliği durdurulduKontrol etmenize gerek yok hocam zaten olsaydı 100e kadar alt yapınızın desteklediği hızı alabiliyorsunuz otomatik olarakbatuhan_polat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-01-2021, 13:33:01Anladım hocam. Yapcak bir şey yok o zaman. İlginiz ve bilginiz için çok teşekkür ederimRitimsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Valla çok teşekkür ederim arkadaşlar. Akşam eve gidince son bir kontrolü yaparım ama dediğiniz gibi VAE'dir bencede o zaman.