Hatta şöyle birşey de var paket fiyatları değiştikten sonra mevcut olarak 35mbit üzeri bir paketin varsa eğer fiyat farkı türk telekom tarafından yansıtılmadı o tarihten sonra abone olan kişiler ve alt yapı desteği 35mbit altında olanlar yararlanamıyor
Hadi ya. o zaman ben hiçbir şekilde yararlanamicam. Ben 35Mbps'den memnunum zaten. Fakat hani hakkım varken neden yararlanmayayım diye düşünmüştüm. Onda da hakkım yokmuş zaten şimdi öğrendim