Konu
Türknet'mi saçmalıyor yoksa ben mi?
20-01-2021, 12:04:19
#16
batuhan_polat
Ritimsiz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aktif alt yapıda (YAPA) olsanız fiyat farkı ödemeden kullanabilirdiniz onun için de santrale çok yakın olmanız gerekiyor
Büyük ihtimal o duruma uygun değilim hocam. Ama akşam eve gidince gene de kontrol edeceğim.