Hadi ya. o zaman ben hiçbir şekilde yararlanamicam. Ben 35Mbps'den memnunum zaten. Fakat hani hakkım varken neden yararlanmayayı diye düşünmüştüm. Onda da hakkım yokmuş zaten şimdi öğrendim
Aktif alt yapıda (YAPA) olsanız fiyat farkı ödemeden kullanabilirdiniz onun için de santrale çok yakın olmanız gerekiyor