Anket Evlilik hakkındaki düşünceleriniz neler ?
Toplam Katılımcı Sayısı: 151
Evlilik hakkındaki düşünceleriniz neler ?
Evliyim ve mutluyum,evliliği tavsiye ediyorum
%45,03 (68 Oy)
Evliyim ve mutsuzum,evliliği tavsiye etmyorum
%1,99 (3 Oy)
Mutsuz olmayı geçtim,keşke hiç evlenmeseydim
%3,31 (5 Oy)
Bekarım
%49,67 (75 Oy)
  • 20-01-2021, 11:41:23
    #10
    Bende 3 senedir evliyim ve çok mutluyum birde 11 aylık kızımız var ki bu duygu anlatılmaz. Diğer arkadaşların ve büyükleriminde dediği gib herşey karşılıklı anlayışa dayanıyor karşılıklı anlayış yoksa zor. Ama karşılıklı anlayış varsa dadından yenmez . Tabi ilk başlarda biraz zor oluyor çünkü belirli bir yaşa kadar yaşadığınız evden ve alışkanlıklardan çıkıp yepyeni bir ev ve alışkanlıklar edinmeye çalışıyorsunuz bana göre evliliğin ilk bir yılı çok önemli o ilk bir yılı sorunsuz sıkıntısız geçirirseniz geriside güzel geliyor illaki anlaşmazlıklar, tartışmalar oluyor ama bunu bir şekilde konuşarak hallettiğiniz sürece çok güzel bir duygu.
  • 20-01-2021, 11:41:59
    #11
    Hayattan vazgeçtiğiniz ana kadar evlenmeyin. Yaşamak güzel.
  • 20-01-2021, 16:28:13
    #12
    Evleneceğin insan bağlı bir durum.
    Kadin insani vezirde yapar rezilde
    Hatta şöyle bir söz daha var.
    kadınlar kocalarını köle olarak görürlerse kendileri de bir köle karısı olurlar.
    ama bir kadın kocasını kral yaparsa o da bir kraliçe olur.
    Ben mutluyum iyi ki evlendim ve simdi her akşam eve gittiğimde bütün yorgunlugumu alan bir kızım var
  • 20-01-2021, 16:48:32
    #13
    Ya evleneceksen evlen, evlenmeyeceksen de evlenme. Yetti yav açtığın konu. Nikah memuru musun, noter misin sanane milletten.
  • 20-01-2021, 16:55:45
    #14
    Kurumsal Üye
    Valla ne öldürür nede diriltir evlilik işte çok şey yapmamak lazım 😁
  • 20-01-2021, 18:35:56
    #15
    iyisite.NET
    Merhabalar hocam. Evlilik bambaşka birşey. Saygıyı koruduğunuz sürece herşey mükemmel. Elbette evliliğin de bekar olmanın da güzel yanları var. Ama sorumluluk sahibi insan ise ve karşındaki insan seni anlayabiliyorsa o evin huzuru başka hiç bir yerde olmaz. Kesinlikle sizi seven, sizi anlayan biri ile evlenin. Yalansız, dolansiz beraber mutlu olunur.
    Elbette tartışmalar da olacaktır ama onlar da tuzu biberi.
  • 20-01-2021, 18:39:38
    #16
    Ankete oy vermedim.

    Evliyim.

    Diyeceğim şey şu eşinizden %100 emin değilseniz evlenmeyin çok önemli bir olay değil.
  • 21-01-2021, 08:49:21
    #17
    ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya evleneceksen evlen, evlenmeyeceksen de evlenme. Yetti yav açtığın konu. Nikah memuru musun, noter misin sanane milletten.
    İstersem bu konuya benzer tekrar bir konu açarım,buna karışamazsın kardeşim.
  • 21-01-2021, 09:03:08
    #18
    Evliyim ve mutluyum, evliliği tavsiye ediyorum.