. Tabi ilk başlarda biraz zor oluyor çünkü belirli bir yaşa kadar yaşadığınız evden ve alışkanlıklardan çıkıp yepyeni bir ev ve alışkanlıklar edinmeye çalışıyorsunuz bana göre evliliğin ilk bir yılı çok önemli o ilk bir yılı sorunsuz sıkıntısız geçirirseniz geriside güzel geliyor illaki anlaşmazlıklar, tartışmalar oluyor ama bunu bir şekilde konuşarak hallettiğiniz sürece çok güzel bir duygu.
Evlilik hakkındaki düşünceleriniz neler ?
Evliyim ve mutluyum,evliliği tavsiye ediyorum
Evliyim ve mutsuzum,evliliği tavsiye etmyorum
Mutsuz olmayı geçtim,keşke hiç evlenmeseydim
Bekarım