ekb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya evleneceksen evlen, evlenmeyeceksen de evlenme. Yetti yav açtığın konu. Nikah memuru musun, noter misin sanane milletten.
İstersem bu konuya benzer tekrar bir konu açarım,buna karışamazsın kardeşim.