Bende 3 senedir evliyim ve çok mutluyum birde 11 aylık kızımız var ki bu duygu anlatılmaz. Diğer arkadaşların ve büyükleriminde dediği gib herşey karşılıklı anlayışa dayanıyor karşılıklı anlayış yoksa zor. Ama karşılıklı anlayış varsa dadından yenmez

. Tabi ilk başlarda biraz zor oluyor çünkü belirli bir yaşa kadar yaşadığınız evden ve alışkanlıklardan çıkıp yepyeni bir ev ve alışkanlıklar edinmeye çalışıyorsunuz bana göre evliliğin ilk bir yılı çok önemli o ilk bir yılı sorunsuz sıkıntısız geçirirseniz geriside güzel geliyor illaki anlaşmazlıklar, tartışmalar oluyor ama bunu bir şekilde konuşarak hallettiğiniz sürece çok güzel bir duygu.