Merhabalar hocam. Evlilik bambaşka birşey. Saygıyı koruduğunuz sürece herşey mükemmel. Elbette evliliğin de bekar olmanın da güzel yanları var. Ama sorumluluk sahibi insan ise ve karşındaki insan seni anlayabiliyorsa o evin huzuru başka hiç bir yerde olmaz. Kesinlikle sizi seven, sizi anlayan biri ile evlenin. Yalansız, dolansiz beraber mutlu olunur.
Elbette tartışmalar da olacaktır ama onlar da tuzu biberi.