Evleneceğin insan bağlı bir durum.
Kadin insani vezirde yapar rezilde
Hatta şöyle bir söz daha var.
kadınlar kocalarını köle olarak görürlerse kendileri de bir köle karısı olurlar.
ama bir kadın kocasını kral yaparsa o da bir kraliçe olur.
Ben mutluyum iyi ki evlendim ve simdi her akşam eve gittiğimde bütün yorgunlugumu alan bir kızım var