Vodafone dudak uçuklatan telsiz kullanım ücreti
12
●230
- 19-01-2021, 19:14:52Vodafone İnterneti telsiz kullanım ücreti adı altında müşterilerine zorla taahhüt yaptırması. Hattıma ait hiçbir uygun tarife ol aldığını yanımda uygulaması ve müşteri hizmetlerini arayarak öğrenmiş bulunuyorum. 60 tl redli 15 hattı kullanıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp geçici olarak faturasız hatta geçmek istediğimi belirttim bana söyledikleri şey ise şu. Şu anda faturasız hatta veya başka bir operatöre geçiş yaparsanız 145 TL fatura ödersiniz. 105 TL telsiz kullanım ücreti ve tl ücreti. 21 inde taahhüt bittikten sonra geçiş yaparsam 200 TL ödeyecekmişim. Şimdi uygun tarife olmadığı için hattınızın kontratına 10+vergi ekleyeceğiz kullanacaksın şimdi ne yapmam gerekiyor. Ülkede resmi olarak ****** yapmak değil mi şimdi bu. Ne hattımı taşıyabiliyorum, ne uygun tarife var, ne de faturasıza geçebiliyorum. İstedikleri zamlı şekilde ödemeye mecbur bırakmışlar Vodafone dan şikayetçiyim sakın elimizi kolunuzu kaptırmayın. Bu mesajın aynısını 100 bin üstü takipçili 4 Instagram sayfasından da paylaşacağım. Böyle bir olay yok Red'li 15 tarifesi kullanırsanız yandınız diğer tarifleri biliyorum ama geçiş yağarken her türlü avantajı sunuyorlar 1 yıl sonra tefeciye yakalanmış gibi olursunuz.
- 19-01-2021, 19:17:20Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
- 19-01-2021, 19:18:48Bunun tek sorumlusu Türkiye rekabet kurumudur. Türkcell kullanmayalım diye bizleri Vodafone ve Türk Telekoma mecbur bırakıyor ondan sonra böyle saçma işlerle uğraşıyoruznacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2021, 19:19:56Onuda söyledim tahattütüz kullanmak istiyorum istediğim zaman bırakacağım diye oda yaska fatura +145 TL ödeyeceksin diyor 😁🤣🤣🤣Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2021, 19:21:35benimde red 15 liden bitme paket,VanPark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ekstra youtube var sadece normalde ilk aldıgımda 59-62-70 sonra youtube ile beraber bir anda 120 oldu tahahüt bitti 155 ödüyorum kafam ne zaman eserse o zaman cıkarım
- 19-01-2021, 19:24:05Aynı mesaj bana da geldi. Ancak 3 tl 105 kuruş olarak çekim yapıldı.nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2021, 19:59:03Valla içimi rahatlattınız hocam çok sağolun inşallah benimki de öyledirHOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
