• 19-01-2021, 19:14:52
    #1
    Vodafone İnterneti telsiz kullanım ücreti adı altında müşterilerine zorla taahhüt yaptırması. Hattıma ait hiçbir uygun tarife ol aldığını yanımda uygulaması ve müşteri hizmetlerini arayarak öğrenmiş bulunuyorum. 60 tl redli 15 hattı kullanıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp geçici olarak faturasız hatta geçmek istediğimi belirttim bana söyledikleri şey ise şu. Şu anda faturasız hatta veya başka bir operatöre geçiş yaparsanız 145 TL fatura ödersiniz. 105 TL telsiz kullanım ücreti ve tl ücreti. 21 inde taahhüt bittikten sonra geçiş yaparsam 200 TL ödeyecekmişim. Şimdi uygun tarife olmadığı için hattınızın kontratına 10+vergi ekleyeceğiz kullanacaksın şimdi ne yapmam gerekiyor. Ülkede resmi olarak ****** yapmak değil mi şimdi bu. Ne hattımı taşıyabiliyorum, ne uygun tarife var, ne de faturasıza geçebiliyorum. İstedikleri zamlı şekilde ödemeye mecbur bırakmışlar Vodafone dan şikayetçiyim sakın elimizi kolunuzu kaptırmayın. Bu mesajın aynısını 100 bin üstü takipçili 4 Instagram sayfasından da paylaşacağım. Böyle bir olay yok Red'li 15 tarifesi kullanırsanız yandınız diğer tarifleri biliyorum ama geçiş yağarken her türlü avantajı sunuyorlar 1 yıl sonra tefeciye yakalanmış gibi olursunuz.
  • 19-01-2021, 19:17:20
    #2
    Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
  • 19-01-2021, 19:18:33
    #3
    benim tahahütt biteli 8 ay oluyor o günden beri 155 tl veriyorum kafam rahat
    hiç şaşmaz 155 sabittir her hafta usanmadan arıyorlar tarifeyi taşıyalım diye 8 aydır kabul etmiyorum sınırsız interneti versinler 170 e kabul edeyim herkese 170 ten teklif acmıslar
  • 19-01-2021, 19:18:48
    #4
    nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
    Bunun tek sorumlusu Türkiye rekabet kurumudur. Türkcell kullanmayalım diye bizleri Vodafone ve Türk Telekoma mecbur bırakıyor ondan sonra böyle saçma işlerle uğraşıyoruz
  • 19-01-2021, 19:19:56
    #5
    Slash adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim tahahütt biteli 8 ay oluyor o günden beri 155 tl veriyorum kafam rahat
    hiç şaşmaz 155 sabittir her hafta usanmadan arıyorlar tarifeyi taşıyalım diye 8 aydır kabul etmiyorum sınırsız interneti versinler 170 e kabul edeyim herkese 170 ten teklif acmıslar
    Onuda söyledim tahattütüz kullanmak istiyorum istediğim zaman bırakacağım diye oda yaska fatura +145 TL ödeyeceksin diyor 😁🤣🤣🤣
  • 19-01-2021, 19:21:07
    #6
    Faiş fiyatlar alıyorlar, bir depremde çekmiyor. Sonra operatörümüz şöyle kaliteli böyle kaliteli, avantajlı felan filan. Boş hepsi lafta.
  • 19-01-2021, 19:21:35
    #7
    VanPark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onuda söyledim tahattütüz kullanmak istiyorum istediğim zaman bırakacağım diye oda yaska fatura +145 TL ödeyeceksin diyor 😁🤣🤣🤣
    benimde red 15 liden bitme paket,
    ekstra youtube var sadece normalde ilk aldıgımda 59-62-70 sonra youtube ile beraber bir anda 120 oldu tahahüt bitti 155 ödüyorum kafam ne zaman eserse o zaman cıkarım
  • 19-01-2021, 19:24:05
    #8
    nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
    Aynı mesaj bana da geldi. Ancak 3 tl 105 kuruş olarak çekim yapıldı.
  • 19-01-2021, 19:59:03
    #9
    HOPE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı mesaj bana da geldi. Ancak 3 tl 105 kuruş olarak çekim yapıldı.
    Valla içimi rahatlattınız hocam çok sağolun inşallah benimki de öyledir