nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
Bunun tek sorumlusu Türkiye rekabet kurumudur. Türkcell kullanmayalım diye bizleri Vodafone ve Türk Telekoma mecbur bırakıyor ondan sonra böyle saçma işlerle uğraşıyoruz