• 19-01-2021, 20:58:17
    #10
    VanPark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun tek sorumlusu Türkiye rekabet kurumudur. Türkcell kullanmayalım diye bizleri Vodafone ve Türk Telekoma mecbur bırakıyor ondan sonra böyle saçma işlerle uğraşıyoruz
    Türkcell de aynı durumlar oluyor.
  • 19-01-2021, 21:17:57
    #11
    Bedir_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkcell de aynı durumlar oluyor.
    Tüm büyük sektörler hepmi bize düşman arkadaş ne zaman rahata erecez düşünüyorum ama bulamıyorum. Kime şikayet edecez böyle birşeyi peki ne yapacaz adamlar zorla böyle yapıyor ne yapalım ne edelim iptal edemiyoruz taşıyamıyoruz faturasız yapamıyoruz
  • 19-01-2021, 21:19:32
    #12
    Turkcell'de bana kazık attı. Taahhüt süresi doldu. Evdeyiz bi yere gitmiyoruz alt pakete geçmek istedim.

    Efendim sadece üst paketlere geçiş yapabilirsiniz dediler. :=)
  • 19-01-2021, 21:42:44
    #13
    nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
    Geçen bunun ile ilgili bir konu açmıştım. Zam yapmışlardı ...