VanPark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunun tek sorumlusu Türkiye rekabet kurumudur. Türkcell kullanmayalım diye bizleri Vodafone ve Türk Telekoma mecbur bırakıyor ondan sonra böyle saçma işlerle uğraşıyoruz
Türkcell de aynı durumlar oluyor.