Vodafone İnterneti telsiz kullanım ücreti adı altında müşterilerine zorla taahhüt yaptırması. Hattıma ait hiçbir uygun tarife ol aldığını yanımda uygulaması ve müşteri hizmetlerini arayarak öğrenmiş bulunuyorum. 60 tl redli 15 hattı kullanıyorum. Müşteri hizmetlerini arayıp geçici olarak faturasız hatta geçmek istediğimi belirttim bana söyledikleri şey ise şu. Şu anda faturasız hatta veya başka bir operatöre geçiş yaparsanız 145 TL fatura ödersiniz. 105 TL telsiz kullanım ücreti ve tl ücreti. 21 inde taahhüt bittikten sonra geçiş yaparsam 200 TL ödeyecekmişim. Şimdi uygun tarife olmadığı için hattınızın kontratına 10+vergi ekleyeceğiz kullanacaksın şimdi ne yapmam gerekiyor. Ülkede resmi olarak ****** yapmak değil mi şimdi bu. Ne hattımı taşıyabiliyorum, ne uygun tarife var, ne de faturasıza geçebiliyorum. İstedikleri zamlı şekilde ödemeye mecbur bırakmışlar Vodafone dan şikayetçiyim sakın elimizi kolunuzu kaptırmayın. Bu mesajın aynısını 100 bin üstü takipçili 4 Instagram sayfasından da paylaşacağım. Böyle bir olay yok Red'li 15 tarifesi kullanırsanız yandınız diğer tarifleri biliyorum ama geçiş yağarken her türlü avantajı sunuyorlar 1 yıl sonra tefeciye yakalanmış gibi olursunuz.