nacrept adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
Aynı mesaj bana da geldi. Ancak 3 tl 105 kuruş olarak çekim yapıldı.