Konu
Vodafone dudak uçuklatan telsiz kullanım ücreti
19-01-2021, 19:24:05
#8
HOPE
nacrept adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Banada 2 gün önce Türk Telekomdan mesaj geldi. Bu ay ki telsiz kullanım ücretiniz 3.105₺ yazıyordu. Umarım 3 bin 105 ₺ değildir. Yoksa davacı olacağım.
Aynı mesaj bana da geldi. Ancak 3 tl 105 kuruş olarak çekim yapıldı.