• 12-01-2021, 15:37:33
    #1
    Bugün ilanım için bilgi isteyen bir arkadaş ile tam 40dk whatsapp dan konuştuk istediği tüm bilgileri, benden aldıktan sonra nasıl ilerlemesi gerektiğini vs. Anlattım bana verilen cevap "hocam almayı düşünmüyordum bigli almak için yazmak istedim rahatsızlık için kusura bakmayın" gerçekten zamanımızı bu kadar değersiz insanlara harcamak sadece bana mı acı veriyor. Alıp almaması önemli değil ama almayacağın bir mal için neden bilgi alır karşı tarafın zamanını çalarsın
  • 12-01-2021, 15:38:27
    #2
    Ticaret... yapacak bişey yok malesef ...
  • 12-01-2021, 15:39:40
    #3
    Önce ücreti alacaksınız veya tüm bilgileri ücreti almadan önce söylemeyeceksiniz.
  • 12-01-2021, 15:39:54
    #4
    İş Etiğinizi baştan belirlemeniz gerek. Ben 10 dkdan fazla genelde ayırmam. 10 dakikadan sonra soru-cevap devam ediyorsa, kısa keserim.
  • 12-01-2021, 15:40:35
    #5
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce ücreti alacaksınız veya tüm bilgileri ücreti almadan önce söylemeyeceksiniz.
    Ticarette böyle bir şey olmaz. Önce ürün görülür bilgi alınır. Sonra parası ödenir.

    Kim görmediği ve bilgi alamadığı bir şeye para öder.
  • 12-01-2021, 15:40:55
    #6
    49 yılın tecrübesi:
    Bir müşteri ürün hakkında çok soru soruyorsa kesinlikle almayacaktır.
  • 12-01-2021, 15:42:49
    #7
    kalitelihostorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ticarette böyle bir şey olmaz. Önce ürün görülür bilgi alınır. Sonra parası ödenir.

    Kim görmediği ve bilgi alamadığı bir şeye para öder.
    Gayet olur. Hiç kimse bedavaya saatlerce bilgi verip zamanını harcamak zorunda değil. En nefret ettiğim insan tipidir, bu tiplerden yarar gelmez engelleyip geçiyorum.
  • 12-01-2021, 15:44:44
    #8
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet olur. Hiç kimse bedavaya saatlerce bilgi verip zamanını harcamak zorunda değil. En nefret ettiğim insan tipidir, bu tiplerden yarar gelmez engelleyip geçiyorum.
    Belki size tavsiye vermek bana düşmez ama benden 1 saat beni yoran adam en tatlı müşterim oluyor. Ekmeğin nereden geleceği belli olmaz. Böyle sert olmamak lazım
  • 12-01-2021, 15:45:02
    #9
    Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet olur. Hiç kimse bedavaya saatlerce bilgi verip zamanını harcamak zorunda değil. En nefret ettiğim insan tipidir, bu tiplerden yarar gelmez engelleyip geçiyorum.
    Ciddi müşteri zaten sizden saatlerce bilgi istemez. Kısaca bilgi edinir. kafasına yatmayan bir şey varsa sorar. Saatlerce ne bilgisi Allah aşkına o ne öyle