Payment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet olur. Hiç kimse bedavaya saatlerce bilgi verip zamanını harcamak zorunda değil. En nefret ettiğim insan tipidir, bu tiplerden yarar gelmez engelleyip geçiyorum.
Belki size tavsiye vermek bana düşmez ama benden 1 saat beni yoran adam en tatlı müşterim oluyor. Ekmeğin nereden geleceği belli olmaz. Böyle sert olmamak lazım