Ticarette böyle bir şey olmaz. Önce ürün görülür bilgi alınır. Sonra parası ödenir.
Kim görmediği ve bilgi alamadığı bir şeye para öder.
Gayet olur. Hiç kimse bedavaya saatlerce bilgi verip zamanını harcamak zorunda değil. En nefret ettiğim insan tipidir, bu tiplerden yarar gelmez engelleyip geçiyorum.