Bugün ilanım için bilgi isteyen bir arkadaş ile tam 40dk whatsapp dan konuştuk istediği tüm bilgileri, benden aldıktan sonra nasıl ilerlemesi gerektiğini vs. Anlattım bana verilen cevap "hocam almayı düşünmüyordum bigli almak için yazmak istedim rahatsızlık için kusura bakmayın" gerçekten zamanımızı bu kadar değersiz insanlara harcamak sadece bana mı acı veriyor. Alıp almaması önemli değil ama almayacağın bir mal için neden bilgi alır karşı tarafın zamanını çalarsın