Bizimkisi tebessüm ve temaşa.
Elbette ki birine gönderse bir diğeri neden der.
O yüzden en iyisi, az olsun öz olsun.
Rabbim, mutluluğunuzu daim etsin.
Güzel bir topluluk ve yönetim.
Nice güzel yıllara inşallah.
Coşkun hocam bize de çikolata 🍫
53
●2.948
- 05-01-2021, 20:11:21hocam en kral çikolata olsa amacımız gider alırdık çok şükür durumumuz var amacımız bu değil ama. Anı dediğimiz bir şey var hatıra dediğimiz bir şey var.chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 20:15:39Anladım hocam. Hakkınızda hayirlisi.Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız yukarıda maliyeti yazmış admin. Bu rakama ne hatıra kalır, ne para kalır
Ya da forum önerileri bölümüne armağan türü birşey eklenir 100-300 TL arasi hediye babında alırsınız bu şekilde üyeler kendilerine hediye alabilirler,.anı olarak kalır. Bence bu özelliği admine iletin. - 05-01-2021, 20:16:33Hipokrat yeminimi yakmak istemiyorum hocam 😄 saygılar 🎩Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2021, 22:07:34Aslında r10 hediyelikleri şeklinde bi store olsa, insanlar ister kendisine isterlerse de forumdaki başka bir üyeye gönderebilse.
Çikolata olur, kupa olur, defter olur, tişört/sweatshirt olur.
Tabi bu operasyonu yönetebilecek ekip lazım, ürün tedariği, kargolama vs. Uzun iş. Neyse sustum
- 05-01-2021, 22:32:20Hocam naçizhane tavsiyem az önce 2020yılının enlerini okudumda en çok ban ve report alan kişiler hariç diğer kişilere dağıtılabilir . Her sene sonu böyle birşey yapılsa nasıl olur?Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
diş hekimi yazıyor da kullanıcı adında