Dishekimi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam en kral çikolata olsa amacımız gider alırdık çok şükür durumumuz var amacımız bu değil ama. Anı dediğimiz bir şey var hatıra dediğimiz bir şey var.
Anladım hocam. Hakkınızda hayirlisi.
Yalnız yukarıda maliyeti yazmış admin. Bu rakama ne hatıra kalır, ne para kalır

Ya da forum önerileri bölümüne armağan türü birşey eklenir 100-300 TL arasi hediye babında alırsınız bu şekilde üyeler kendilerine hediye alabilirler,.anı olarak kalır. Bence bu özelliği admine iletin.