Konu
Coşkun hocam bize de çikolata 🍫
05-01-2021, 20:10:43
#28
sisyatek
Bizimkisi tebessüm ve temaşa.
Elbette ki birine gönderse bir diğeri neden der.
O yüzden en iyisi, az olsun öz olsun.
Rabbim, mutluluğunuzu daim etsin.
Güzel bir topluluk ve yönetim.
Nice güzel yıllara inşallah.