• 06-01-2021, 07:53:53
    #46
    Bazı konuları şaşkınlıkla takip ediyorum.
    Bir de Coşkun 100 pm geldi çikolata isteyen diye yazmış.

    Coşkun bu foruma üye olduğunuz için size minnet duyup hepinize çikolata mı göndermeli?
    Yoksa bu foruma kabul edildiğiniz ve forumu sürekli geliştirdiği için siz mi minnet duyup Coşkun'a çikolata gönderseniz?

    Coşkun hocam müsait bir vaktin de PM at da sana çikolata ya da pasta göndereyim.
    Çikolatayı asıl hakeden adam sensin...
  • 06-01-2021, 07:57:22
    #47
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    210X170 ciler burdamı?
  • 06-01-2021, 08:42:07
    #48
    Administrator
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuya Yeni giripte Hesap makinesini açıp 170 le 210 u carpmayan bizden değildir
  • 06-01-2021, 08:45:11
    #49
    Administrator
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı konuları şaşkınlıkla takip ediyorum.
    Bir de Coşkun 100 pm geldi çikolata isteyen diye yazmış.

    Coşkun bu foruma üye olduğunuz için size minnet duyup hepinize çikolata mı göndermeli?
    Yoksa bu foruma kabul edildiğiniz ve forumu sürekli geliştirdiği için siz mi minnet duyup Coşkun'a çikolata gönderseniz?

    Coşkun hocam müsait bir vaktin de PM at da sana çikolata ya da pasta göndereyim.
    Çikolatayı asıl hakeden adam sensin...
    Teşekkür ediyorum düşünmeniz yeterli. 2021 yılında R10’u çok daha fazla geliştirebilmek, üyelerimizle beraber çok daha fazla büyüyebilmek adına son sürat çalışmalara devam edeceğim👍🏻
  • 06-01-2021, 11:32:18
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi size göndereyim desem diğer arkadaşlarda var isteyenler onlara haksızlık olur 100'den fazla pm geldi bu konudan dolayı.

    R10 ekiplerindeki arkadaşlara, Yönetim ekibine, Çalıştığımız kişilere ve yakın çevreme yolladım ortalama 210 kişiye gönderildi.

    Kutu+çikolata+kargo maliyeti 170 TL tutuyor 125.000 üye var herkese yollarsak toplamda 21 milyon 250 bin Türk Lirası tutar. beni de anlayın arkadaşlar..
    Abi fazla para değil 1 aylık r10 kazancı 😂😂😂😂
  • 06-01-2021, 11:53:13
    #51
    afiyet olsun
  • 06-01-2021, 13:53:50
    #52
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi size göndereyim desem diğer arkadaşlarda var isteyenler onlara haksızlık olur 100'den fazla pm geldi bu konudan dolayı.

    R10 ekiplerindeki arkadaşlara, Yönetim ekibine, Çalıştığımız kişilere ve yakın çevreme yolladım ortalama 210 kişiye gönderildi.

    Kutu+çikolata+kargo maliyeti 170 TL tutuyor 125.000 üye var herkese yollarsak toplamda 21 milyon 250 bin Türk Lirası tutar. beni de anlayın arkadaşlar..
    Coşkun bey parasını yollasam papara veya iban versen

    Maksat şu ofisin bi köşesinde r10 dan bi hatıra olsun okadar ekmeğini yedik saolsun yani

    Bu derenin suyu nerden geliyor diye soranlara ispat açısından çikolatada değilim 😊
  • 06-01-2021, 15:43:18
    #53
    Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi size göndereyim desem diğer arkadaşlarda var isteyenler onlara haksızlık olur 100'den fazla pm geldi bu konudan dolayı.

    R10 ekiplerindeki arkadaşlara, Yönetim ekibine, Çalıştığımız kişilere ve yakın çevreme yolladım ortalama 210 kişiye gönderildi.

    Kutu+çikolata+kargo maliyeti 170 TL tutuyor 125.000 üye var herkese yollarsak toplamda 21 milyon 250 bin Türk Lirası tutar. beni de anlayın arkadaşlar..
    hocam 37.700 tutmuş

    ( Konuyu sevmedim açıkça bence herkes kendi çikolatasını kendi alsın )
  • 06-01-2021, 15:44:42
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Katılıyorum