Bazı konuları şaşkınlıkla takip ediyorum.
Bir de Coşkun 100 pm geldi çikolata isteyen diye yazmış.
Coşkun bu foruma üye olduğunuz için size minnet duyup hepinize çikolata mı göndermeli?
Yoksa bu foruma kabul edildiğiniz ve forumu sürekli geliştirdiği için siz mi minnet duyup Coşkun'a çikolata gönderseniz?
Coşkun hocam müsait bir vaktin de PM at da sana çikolata ya da pasta göndereyim.
Çikolatayı asıl hakeden adam sensin...
Coşkun hocam bize de çikolata 🍫
53
●2.948
- 06-01-2021, 08:45:11AdministratorTeşekkür ediyorum düşünmeniz yeterli. 2021 yılında R10u çok daha fazla geliştirebilmek, üyelerimizle beraber çok daha fazla büyüyebilmek adına son sürat çalışmalara devam edeceğim👍🏻digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 11:32:18Üyeliği durdurulduAbi fazla para değil 1 aylık r10 kazancı 😂😂😂😂Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2021, 13:53:50Coşkun bey parasını yollasam papara veya iban versenCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maksat şu ofisin bi köşesinde r10 dan bi hatıra olsun okadar ekmeğini yedik saolsun yani
Bu derenin suyu nerden geliyor diye soranlara ispat açısından çikolatada değilim 😊 - 06-01-2021, 15:43:18hocam 37.700 tutmuşCoşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
( Konuyu sevmedim açıkça bence herkes kendi çikolatasını kendi alsın
)
