Bazı konuları şaşkınlıkla takip ediyorum.
Bir de Coşkun 100 pm geldi çikolata isteyen diye yazmış.
Coşkun bu foruma üye olduğunuz için size minnet duyup hepinize çikolata mı göndermeli?
Yoksa bu foruma kabul edildiğiniz ve forumu sürekli geliştirdiği için siz mi minnet duyup Coşkun'a çikolata gönderseniz?
Coşkun hocam müsait bir vaktin de PM at da sana çikolata ya da pasta göndereyim.
Çikolatayı asıl hakeden adam sensin...
Teşekkür ediyorum düşünmeniz yeterli. 2021 yılında R10u çok daha fazla geliştirebilmek, üyelerimizle beraber çok daha fazla büyüyebilmek adına son sürat çalışmalara devam edeceğim👍🏻