Coşkun Çetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi size göndereyim desem diğer arkadaşlarda var isteyenler onlara haksızlık olur 100'den fazla pm geldi bu konudan dolayı.

R10 ekiplerindeki arkadaşlara, Yönetim ekibine, Çalıştığımız kişilere ve yakın çevreme yolladım ortalama 210 kişiye gönderildi.

Kutu+çikolata+kargo maliyeti 170 TL tutuyor 125.000 üye var herkese yollarsak toplamda 21 milyon 250 bin Türk Lirası tutar. beni de anlayın arkadaşlar..
Coşkun bey parasını yollasam papara veya iban versen

Maksat şu ofisin bi köşesinde r10 dan bi hatıra olsun okadar ekmeğini yedik saolsun yani

Bu derenin suyu nerden geliyor diye soranlara ispat açısından çikolatada değilim 😊